Apa kaitan Diabetes dengan Vivix?




Cute je video ni. Tak cukup kelayakan untuk menilai fakta sains dalam video ni.  Cuma rasanya boleh faham apa yang dia nak sampaikan.

Kalau berlaku kerosakan pada tahap sel (khususnya DNA), ada akibat buruk yang akan berlaku. Ibarat mesin fotostat yang rosak, tentulah hasil cetakan tidak sempurna. Bila gambar yang dicetak tu tak sempurna, rosak segala proses yang menggunakan gambar tu.

Begitu lah yang saya faham dari video ni. Bila sell DNA rosak, gula akan terkumpul dalam badan sebab gagal diserap dan ditukar menjadi tenaga. Bertepek dalam badan. Susah nak kawal kandungan gula dalam darah.

So, apa kaitannya dengan Vivix?

Fungsi penting Vivix ialah Defense, Energise, Repair and Protect (DERP). Dia DEPR apa? DERP sel-sel dalam badan. Ada fungsi repair tu kan? Mana-mana sel yang rosak, Vivix boleh tolong repair. barulah mesin fotostat mampu nak hasilkan gambar yang elok. Bila mesin dalam badan dah elok, InsyaAllah, penyakit pun boleh dikurangkan atau dihilangkan.

Jadi, kita boleh faham bahawa secara langsungnya, memanglah Vivix bukan UBAT yang boleh menyembuhkan penyakit. Ia membantu memulihkan badan. Penyakit-penyakit seperti diabetes, darah tinggi, dan lain-lain hanyalah tanda bahawa badan kita dah rosak. So, Vivix bukan UBAT ya tuan-tuan dan puan-puan sekalian. Ia lebih kepada penjagaan kesihatan, bukan penjagaan penyakit.

Vivix jugak boleh Protect dan Defend sel-sel daripada kerosakan. Jadi lebih kebal la kiranya. Itu yang kita katakan sebagai awet muda. Sel-sel kuat dan tidak mudah rosak. Jadi, kita tidak tua sebelum waktunya. best kan?

Jom beli Vivix sekarang. Call je saya di 0132408451. Jom order sekarang sebelum tua mengejar kita.



Comments