Sungguh tidak kusangka-sangka...

...daripada seorang pelajar dan pengguna amatur, aku sekarang jadi pengajar. Setahun lepas, aku berjinak-jinak dgn NVivo 7. Sue menggalakkan aku mengguna NVivo. Dia yg cadangkan aku bantu dia mengajar NVivo kepada pelajar2 dia. Aku bantu sesi makmal. Bukan banyak sangat kerjanya pun. Tapi, ada jugak la yg dipelajari dari sesi tu.

Tahun ni, aku terlibat lagi dalam sesi makmal NVivo. Tapi, sebelum tu, aku menggantikan Sue untuk sampaikan syarahan pengenalan NVivo. Hu hu... up sket tahap pengajarannya. Pagi ni pulak, a very nice surprise, aku dijemput oleh seorang penyelidik dari Institut penyelidikan untuk mempersembahkan NVivo kepada kumpulan penyelidik mereka. Institut ni antara yang tersohor dalam bidang ergonomik di UK ni. Bila baca email jemputan tu, rasa macam mimpi. Moi? Talking in front of these brilliant group of people? Rasa macam tak percaya. Tak sangka. Buah cempedak menjadi nangka. Belacan mengajar keju. Muahahaha

Comments

Telipuk Kuala said…
Bertambahlah rencah untuk CV. Congrats.
Thank Telipuk. Agak2... boleh jadi consultant utk Telekom tak nanti? Lagi best.
Telipuk Kuala said…
Kalau kena dengan gayanya, keperluan,kesesuaian...boleh agaknya, insyaallah.