filem dan manusia

(1)

Seniman Bujang Lapok


Isteri: Jikalau kanda nak mengusir dinda dari sini ke mana la yang dinda nak menumpang diri, kanda?

Suami: Aaah! Aku tak peduli apa yang akan terjadi pada diri kau. kalau kau tak mau keluar, aku akan pancung leher kau

Isteri: Sampai hati kanda nak memancung dinda. sampai hati kanda?

Suami: Sampai hati? kau juga sampai hati membuat aku begitu. kau kan tahu kesukaan aku belacan? kenapa kau masak sayur asam tak mau campur belacan!!! Sekarang aku akan pancung leher kau


(2)

Harian Metro, 2 November 2010

KUALA LUMPUR: Hanya kerana masakannya tidak menepati selera, seorang isteri menerima deraan kejam dan tidak masuk akal apabila dibelasah, dicukur kepala hingga botak dan lebih mengaibkan, mukanya turut dikencing suaminya.

Dalam kejadian kira-kira jam 10 malam Khamis lalu itu, suami terbabit yang berusia lewat 30-an turut menceraikan isterinya dengan lafaz talak tiga ketika kencing ke atas mangsa.

Comments

Telipuk Kuala said…
Cehhh...jantan gila!!! Tak berbaloi jadi isteri manusia tak ada hati perut macam ini.
banyak 'drama' yang dilaporkan di akhbar sekarang ni