Merisik Mekar

Hai.... siapalah empunya mekar. Sudah lama berkembang, baru kini sedia disunting. Mata memandang dari jauh, hati bertanya dalam kelam; ingin mendapat jawapan.

Mekarmu memang indah. Seindah cindai dalam taman syahdu. Malah lebih dari seindah biasa. Cintamu juga pastinya bukan cinta biasa. Kini tertulis dalam diari hatimu ada lelaki yang menjadi purnama merindu. Bisikan asmara pasti bergema hingga menerbitkan gelora kasih. Lakaran kehidupanmu telah makin jelas; percayalah dialah di hati. Kiranya dulu kau di jerat percintaan, kau telah temui jawapan di persimpangan. Aku dalam sendiri memandang mahligai permata milikmu teristimewa. Aku beradu di khayalan menanti canangan jalinan cinta yang mencipta seribu kemanisan untukmu.

Moga kau ketemu kedamaian untuk selamanya. Moga dia menjadi kurnia dalam samaran buatmu. Moga melalui dia kau menikmati suci salju kasihNya. Moga mekarmu membuahkan bahagia.

Comments

Anonymous said…
wow

*terkedu*
nao said…
wah......semua tajuk lagu ct ker? :D
Anonymous said…
Yup. Dedikasi khas untuk Siti.
Anonymous said…
Klu CT nampak, bukan dia terharu tau... dia... dia .... dia apa 'ek? :D Heheh... nevermind:D Yang pasti "berat mata memandang, berat lagi bahu CT yg mengharungi segala "expections" org sekeliling"...."
Anonymous said…
Kalau CT nampak? Kalau CT nampak tak per... tapi, kalau Dato' K yg nampak..takut kena black list :D