polis fesyen












Uiiih .....lawanya kereta Fashion Force ni. Maaf, tapi ni bukan kereta fashion police yg ditugaskan tangkap orang yang melakukan jenayah fesyen. Kalau gini punya lawa kereta, ramai pulak agaknya yg sengaja buat jenayah fesyen supaya ditangkap dan dapat naik kereta ni. Sebaliknya, kereta ni diguna untuk 'menangkap' orang yang pandai bergaya. Sesiapa yang bergaya dengan baik akan dipandu ke destinasi pilihan mereka secara percuma. Untungnya orang yang pandai bergaya.

Kereta ni digunakan di New York. Di New Castle (Kelantan), Selayang New Town, mahupun Bangi New Town masih belum ada kereta ni. Tapi, kalau ada kereta polis fesyen di Malaysia bagus jugak tak? Boleh la tangkap orang yang berpakaian tak senonoh.

Eh ... silap. Tak boleh. Nanti Kakak-Kakak Dalam Islam marah. Tak baik you nak spy-spy aktiviti moral orang. Kat Malaysia mana ada masalah moral. Tak payah nak sukarela jadi polis moral ya. Depa nak pakai kot mana pun biaq pi la, tak menjejaskan apa-apa pun. Apa la Pemuda-Pemuda Dalam Islam ni; dah berbuih Kakak-Kakak Dalam Islam beri tarbiah, belum dapat hidayah jugak lagi rupanya. Nanti Kakak-Kakak pindah New York baru tau.





Comments