sabar.... jangan sampai mencarut

Selepas Pak Lah menyatakan 'terkejut' dgn statement Muhyiddin, dan menegaskan pelan peralihan kuasa tidak perlu dipertikaikan lagi, bayangkan betapa terkejutnya bila membaca headlines di bawah ni. To amplify the shock, see the time difference of the two reports - a mere 2:45 minutes difference. Flip flop is getting close to the rhythm of tick tock. Pak Lah yang flip flop, atau suratkhabar yg gigh mencetuskan suasana tak menentu?

Sabar.... sabar... aku ni berpuasa.... jangan terkejut sampai mencarut.

===================

Utusan Malaysia Online

Tempoh peralihan kuasa tetap 2010

17/09/2008 2:28pm

PUTRAJAYA 17 Sept. - Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi mengumumkan beliau dan Timbalannya Datuk Seri Najib Tun Razak akan tetap mengikut tempoh peralihan kuasa pada 2010 yang ditetapkan sebelum ini - Bernama

Pelan peralihan mungkin dilaksanakan lebih awal - PM

17/09/2008 5:13pm

PUTRAJAYA 17 Sept. — Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi berkata pelan peralihan kuasa yang telah dipersetuju dengan timbalannya Datuk Seri Najib Tun Razak pada 2010 mungkin dapat dilaksanakan lebih awal.

 

 

Comments

nurulshima said…
i understand sir..hhahhha
Anonymous said…
Alkisah yang terdengar pagi ini, lebih kurang beginilah, "Setakat ini kedua-duanya masih berpegang pada plan yang asal, akan tetapi tidak menolak kemungkinan dipercepatkan sekiranya itu yang dimahukan golongan akar umbi". Turun jer lahhh...dah penat ni!!!
Anonymous said…
Ya ke nak ambil kira pendapat akar umbi? Bila ada wakil akar umbi bersuara, kena shaddap pulak. Percakapan surung sentap macam ni la yg jejaskan kestabilan negara. Agaknya, istikharah tak berhasil lagi kot. Apapun.. kena la buat tindakan decisive cepat2... jangan sampai akar umbi pakat pindah ladang, tinggal pucuk pimpinan terkontang kanting.
Anonymous said…
Dengar cerita diminta turun masa dalam mesyuarat majlis MT. Dengar cerita jugak siap 'banjir'kat sana...huhuhu...alaaaa...macam budak tak dapat gula-gula...