Vivix

Inilah dia campuran minuman botanikal yang dibeli: sebotol untuk mak, sebotol untuk abah. Sepupu yang tolong order dan kirimkan ke kampung. Sangat senang nak beli dan dapatkan. Kena dengan gayanya, memang berurusan guna tetikus je: klik klik klik ... dapat barang. Mudahnya.

Nak consume pun mudah je cik Vivix ni. Sesudu sehari: bukan camca, sudu teh je. Rasanya manis manis masam. Lebih manis dari masam. Kebaikannya? Dapat memulihkan, menguatkan, pertahankan, dan meningkatkan sistem asas badan. Kesannya? Pada emak, diharap kesan yang dicapai ialah mengawal gula dalam darah sehingga boleh berhenti suntikan insulin (yang telah dinaikkan oleh doktor baru-baru ni). Harap sangat mak tak perlu bermain jarum suntikan setiap malam lagi.

Kalau yang membaca ni nak memilih ikhtiar ini juga, silalah taip laju-laju (jangan risau, tak de saman AES) ataupun pelan-pelan (jangan risau, tak de sapa nak kacau dengan high beam) ke pakalang@yahoo.com. We can talk about Vivix. Dan boleh juga, bila berminat, sembang pasal mudahnya nak buat bisnes.




Comments