Komputer oh Komputer

Mengapa
kau buat ikut suka
adakah kau mempunyai random event generator
menghalang aku nak update blog?

kau bagi masuk
dan kadang-kadang kau terus tutup
tanpa ada salam mahupun alarm
adakah kau sebenarnya artifical intelligence
yang suka melihat blog aku bersawang?

Apa-apa jer la
walaupun kau tak collaborate
aku tak kisah, teruskan menaip
sebab aku boleh jalan-jalan, pergi boxing day sale
sedangkan kau akan duduk atas meja
tak ke mana-mana
dan aku akan tarik plug dari soket
berkawan la dengan spider
masa cuti Krismas nanti; padan muka

Comments

Anonymous said…
Lets shop till you drop .... I'm waiting for boxing day toooo!
Anonymous said…
hahaha..lawak ar poem tuh..leh anta kt ujang.hohoho
Anonymous said…
hahaha, x sangka brother harris boleh tulis cam nih, beza sgt dgn u yg i kenal kat uia...