Thursday, April 24, 2014

10 Sebab untuk beli Vivix

Apa itu Vivix? Jawapannya dah ada di sini. Kesannya pun dah terbukti pada diri sendiri dan orang lain. Sekarang ni kita tengok mengapa perlu beli Vivix:


1. Vivix baik untuk mencegah penyakit. Sebelum tiga serangkai atau apa-apa yang berangkai tu datang, elok jauh-jauhkan yang menakutkan tu dengan mendekatkan Vivix ke badan.

2. Vivix baik sebagai ikhtiar untuk mengurangkan kesan-kesan penyakit terutamanya yang berpunca dari gaya hidup yang tidak sihat. Vivix bukan ubat yang merawat penyakit. Tapi Vivix ialah minuman yang boleh menjaga kesihatan (bukan jaga penyakit).

3.Vivix baik untuk menyerlahkan kecantikan dan kehenseman. Kalau makan Vivix berterusan, nanti seronok nak baca doa tengok cermin (Ya Allah sebagaimana Engkau telah cantikkan kejadianku (rupaku), maka cantikkanlah juga akhlakku).

4. Vivix baik untuk buat rasa badan lebih cergas. Mungkin kita tak perasan badan lesu dan lemau. Bila dah kena Vivix, baru perasan ..eh? Melangkah pun macam ada spring kat kaki. Berjalan dengan lebih segak, bukan menyeret kaki ke bumi. Inilah cara yang baik untuk belai badan.

5. Vivix saaaaaangat sesuai dijadikan hadiah untuk orang tersayang. Kalau nak bagi orang yang terbenci pun boleh jugak. Mana la tau kot  kot boleh timbul sayang pulak.

6. Vivix ni senang dibeli, senang disimpan, dan senang dimakan. Tak perlu bekas bermacam bekas, bancuh itu ini. Makan pun sekali sehari je.

7. Vivix ni rasanya sedaaaap. Yang dah pernah rasa tahu la kesedapannya. Rasa nak minum dua tiga sudu sehari.

8. Vivix ini sangat berbaloi membelinya. Memang rasa alah membeli menang meminum. Kalau tengok harganya (RM475), memang nampak mahal. Tak padan dengan botol. Tapi sapa pulak suruh beli botol. Kita beli khasiat yang ada dalam Vivix tu. Sekali gi buffet dinner kat hotel pun dah lebih RM100. Dengan Vivix korang boleh 'bermewah' bukan semalam je...tapi sebulan.

9. Vivix juga dah terbukti boleh membantu korang berhenti merokok (kalau korang merokok la).

10. Sebab yang terakhir ialah............. YOU deserve it. Korang memang sangat berharga. Sapa kata korang tak de harga? Harga diri korang tu jauh lebih tinggi dari harga sebotol Vivix. Apalah sangat RM475 tu. Sapa lagi nak appreciate korang melainkan korang sendiri (melainkan ada orang yang sayang korang dan dia baca point #5).

In the end, you will need only one reason. Cepat beli sekarang. Kalau rasa RM475 tu  masih tinggi, call saya kat 0132408451. Nanti saya boleh beritahu macam mana nak nego harga Vivix (ini juga merupakan sebab yang ke 11 - sebab yang dirahsiakan. Kalau nak tahu, kena cerita one-to-one).

Minumlah Vivix untuk gaya hidup lebih sihat. Yeah.


No comments: