Thursday, February 27, 2014

Testimoni Vivix

Penangan Vivix memanglah hebat
duit diguna tersangat berbaloi
sesudu sehari dah cukup sukat
badan tak lesu mudanya amboi

Ada yang nak beli pantun ni? Silakan. Pantun ni dibuat berdasarkan pengalaman sendiri dan pengalaman orang  lain. Memang tipu la kalau pada mulanya terasa 'berat' nak berpisah dengan duit untuk beli Vivix. Tapi, bila dah rasa sendiri kehebatannya, tak sabar-sabar nak beli baru bila dah habiskan sebotol. 


Kat bawah ni ada kisah2 dan pengalaman orang yang dah mencuba Vivix. Pengalaman ni diambil dari group pengguna Shaklee. 


Testimoni 1

 Abah dikesan kencing manis pada awal tahun 2013 hari tu, dengan kadar bacaan yang agak tinggi, 17 atau 18 mcm tu. kemudian bacaan xpernah turun2. bermacam jenis ubat dan supplement cuba, tapi bacaan makin teruk sehingga tidak dapat dibaca, dalam masa yang sama, berat badan turun mendadak sehingga seluar saiz 42 pada asalnya tinggal saiz 34, bayangkan memang turun byk sangat. makan tak lalu, sentiasa letih dan penglihatan menjadi kembang, hingga terpaksa buat cermin mata baru, dan abah dh tak berani nak bawak kereta jauh2 waktu malam..sepanjang bulan puasa hari tu memang kami adik beradik semua susah hati tgk keadaan abah, kalau hari xkerja memang abah melepek saja xlarat, bibir pecah, makan xlalu. kemudian bulan lepas saya berikan VIVIX untuk abah cuba, saya cuma suruh abah ambil sekali satu sudu teh setiap kali sebelum tidur, konsisten hampir 2minggu, alhamdulillah. Hari ni abah p klinik untuk check bacaan dan keputusan bacaan 5.4, alhamdulillah normal.. bersyukur sgt2 Allah makbulkan doa kami semua untuk melihat abah sihat macam dulu..sekarang ni abah dh berselera makan, kerja pun dh xletih macam sebelum ni, abah kerja 3 shift, pagi, petang dan malam. memang abah rasa bertenaga sangat sekarang, muka pun dh nampak merah, penglihatan pun dah semakin ok..alhamdulillah

Testimoni 2
 Hampir nk habiskan satu botol vivix sy gunakan. itu pun share dengan suami.Kulit sebelum ni nampak kusam dan tona kulit tak sekata. After ambil vivix kulit nampak lebih bersih. Alhamdulillah dengan izinNya sy serasi dengan vivix.

Testimoni 3
Tak sampai sebulan penggunaan Vivix Shaklee , cume seari 1sudu teh setiap pagi.. kesihatan atok saya semakin baik.. untuk pengetahuan semua.. atok saya ada sakit tua,,jadi badan lemah, sakit-sakit dll lepas minum Vivix Shaklee, atok cakap dia rasa badan bertenaga sangat. emak saya sendiri cakap badan ngan muka atok da nampak merah..tak pucat macam selalu...

Testimoni 4
Salam.. nak share pengalaman ibu mertua sy... mggu lepas hubby sy ade hadiahkan vivix untuk ibu mertua sy. ibu mertua sy ni ada kencing manis, darah tinggi, sakit lutut n asma. So ibu mertua sy start mkn vivix ari ahad. Ari kamis mlm dia ade g kenduri dan mkn segala makanan yg manis2 kt situ. esk pg dia test gula dan dia TERKEJUT!!! coz gula dia xnaik cuma 6.2 klw sebelum ni dia xbleh langsung mkn benda manis esk pasti gula dia tinggi... pagi sabtu terus dia call kami cerita pasal kesihatan dia.. sy n hubby gembira n syukur sgt bila dgr berita atas perubahan yg mendadak tu. Alhamdulillah

Testimoni 5 

Mmmm...segan dan agak malu bila ibu kita seorang perokok tegar kan...mak saya memang perokok tegar dari usia belasan tahun lagi...bukannya rokok daun..tapi rokok Dunhill... Dulu memang rasa segan dengan kawan2...dengan keluarga bakal suami..tapi tu la...bila kita nasihat...orang tua ni bukannya nak dengar...keraplah mak sakit perut yang teruk,mungkin sebab organ dalaman dia dah x berapa elok kot sebab sekarang umo dia dah 63tahun...tapi alhamdulillah...awal minggu lepas saya poskan VIVIX kat mak saya...tup tup mak call saya..jeng..jeng..jeng...dia kata ubat apa yang saya bagi dia minum tu??? saya tanya kenapa? Dia kata rokok terasa PAHIT MACAM HEMPEDU!!.dia langsung xleh hisap rokok tu....saya kata itula ubat yang saya cari selama ni untuk dia...alhamdulillah...dah seminggu dia x beli dan x sentuh langsung rokok...dia cakap selera makan dia pun makin bertambah...ramai dah yang tegur cakap dia nampak berisi..alhamdulillah,syukur pada allah..akhirnya saya jumpa supplement yang betul2 sesuai untuk ibu saya...xpela kuar duit banyak sikit pu..IBU KITA SEORANG JE...selagi dia masih ada memang nak tengok dia sihat...


So...dah nampak tak kehebatan Vivix? meh la beli Vivix (tak payah beli pantun). Hantar mesej 'Nak vivix sebotol' kat 0132408451

No comments: