Thursday, January 23, 2014

Testimoni Alfalfa

Apa faedahnya makan alfalfa? Makanan yang halal ni, insyaAllah baik juga. Tinggal nak tau apa baiknya untuk badan kita sendiri. Berdasarkan pengalaman orang yang pernah makan alfalfa, memang banyak faedahnya. Yang kat bawah ni ada 5 kisah benar yang dikongsikan dalam kumpulan (rahsia) Shaklee.

'Saya suka alfalfa," kata Green Ranger

Testimoni 1

"ALFAFA COMPLEX SHAKLEE : Jatuh cinta dengan si Alfalfa ni selepas amalkan untuk hilangkan keputihan. Dah hampir setahun saya amalkan Alfalfa ni, alhamdulillah badan semakin sihat dan lebih selesa dengan keadaan diri sendiri. Sebabnya Shaklee ni dijamin SELAMAT dan HALAL.. No more panty liners"

Testimoni 2

"Puan Mira mengamalkan esp, alfalfa, vit e dan gla. Beliau merupakan rakan sekolah saya. Dengan shaklee kami bertemu semula. Alhamdulillah. Beliau ambil alfalfa dan esp untuk penyusuan anaknya setahun 9 bulan..gla dan vit e utk kulit. Sekarang semakin jatuh cinta dengan shaklee kerana suami tersayang sudah nampak perubahan di wajahnya.parut jerawat hilang, susu badan banyak dan...rahsia suami isteri."

Testimoni 3

"Alhamdulillah hampir 5 bulan consume Alfalfa dan Lecithin sahaja, berat saya turun 5kg dan tak naik semula walaupun sakan makan ketupat dan rendang hari raya."

Testimoni 4

"kali ni saya nk kongsi pengalaman saya consume Alfalfa.
Dahulu saya ni seorang yang jarang sangat buang air besar. kadang2 seminggu sekali je. Suami selalu mrh sbb bahaya x buang air besar lama2. nak buat mcm mne, dah x rasa nak membuang...hehe...
Tapi lpas saya consume Alfalfa ni, sehari 2-3 kali membuang. ringan sikit rasa badan ni. suami pun dah x risau."

Testimoni 5

"2 hari consume ESP Shaklee+ vit C, Oste, vit B & alfalfa, kesan paling cepat susu cepat penuh lepas sesi perahan dan susu lebih pekat lemak berkrim"


Semua testimoni kat atas ni dari orang perempuan. So, tuan blog nak tambah satu testimoni berdasarkan pengalaman sendiri.

Testimoni Tuan Blog

"Saya makan alfalfa 5 biji sehari sekali dengan vitamin B dan vitamin C. Saya try combination ni sebab orang promote depa sebagai penawar resdung. Kalau terlebih makan udang, memang merana la..gatal muka, hidung berair, gatal mata, bersin2..etc. Sejak makan alfalfa+B+C, alhamdulillah rongga hidung (sinus) terasa lebih 'kering'. Gatal2 masih ada tapi dah kurang. Lepas makan udang, still kena gatal2 dan bersin2, tapi sangat berkurangan berbanding dulu. Alhamdulillah."

Mungkin semua orang tak akan dapat efek yang sama. Kalau korang tak de resdung, tak kan dapat faedah macam yg tuan blog dapat, kan? So, kalau korang nak rasa sendiri kehebatan alfalfa, korang try la sendiri.

No comments: